Teslim, İade ve İptal Koşulları

İnternet sitemize kayıt olan ve alışveriş yapan tüm kullanıcılarımız, Maxline Digital A.Ş. tarafından bağlı bulunduğu www.maxline.com.tr web sitesi üzerinde duyurduğu “Mesafeli Satış Sözleşmesi”nin tüm maddelerini başka bir ihbara gerek kalmaksızın okumuş ve kabul etmiş sayılırlar.

Teslimat Koşulları

Siparişiniz onaylandıktan sonra ürününüz belirtilen süre içinde üretilip hazırlanır ve paketlenir. Faturalama ve adres bilgilerinin kaydı sonrasında kargo firmasına teslim edilir. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra ürünlerinizin teslimat süresi, teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının yoğunluğuna göre değişkenlik gösterebilir. Kargo takibinizi kargo firmasıyla iletişime geçerek yapabilirsiniz.

Maxline.com.tr’den verdiğiniz siparişler adresinize teslim edildiğinde kargo teslim fişini imzaladıktan sonra, kargo ambalajında sorun olmasa bile, kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüşse kargo görevlisine hasar tespit tutanağı hazırlatıp bizimle iletişime geçmelisiniz.

İade Koşulları

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde destek@maxline.com.tr adresinden başvuruda bulunup aşağıdaki koşullar dahilinde kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.

Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan - Kişiye özel görsellerle hazırlanmış, Fotokitap, Tablo ve Takvim kategorisindeki ürünler gibi - üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler “Ayıplı” olmadıkça cayma hakkı kapsamına girmemekte ve iade alınamamaktadır.

Ayıplı Ürünün Kapsamı;

Üretim kaynaklı sorunlardan dolayı ürünün sipariş edilenden farklı bir durumda olması,
Ambalajlama hatası dolayısıyla ürünün taşıma sırasında zarar görmüş olması,
Ürünün tanıtım sayfası teknik detaylarında açıklanan özellikleri taşımaması.

Ayıplı ürün durumunda ürününüzün yeniden üretilmesini talep edebilir ya da siparişinizden tamamen vazgeçebilirsiniz.

Ayrıca ürünün cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının yanı sıra varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir. Cayma hakkı kapsamında iade edilen ürünlerde tüketici kargo bedeli ödememekte, karşı ödemeli gönderi yapmaktadır.

Ayıplı bir ürünü iade ederken mutlaka destek@maxline.com.tr adresinden bizimle iletişime geçiniz. E-posta ile bizden onay almadan ya da herhangi bir bildirimde bulunmadan tarafımıza kargo yoluyla geri gönderilen ürünler için iade koşulları söz konusu olmamak, para ya da ürün değişimi yolu kapanmaktadır.

Ödemenin kredi kartı veya benzeri bir ödeme kartı ile yapılması halinde tüketici, kartın kendi rızası dışında ve hukuka aykırı biçimde kullanıldığı gerekçesiyle ödeme işleminin iptal edilmesini talep edebilir. Bu halde, kartı çıkaran kuruluş itirazın kendisine bildirilmesinden itibaren 10 gün içinde ödeme tutarını tüketiciye iade eder.

İptal Koşulları

Maxline.com.tr adresinden siparişinizi onayladıktan sonra herhangi bir sebepten siparişinizi vermekten vazgeçerseniz destek@maxline.com.tr adresinden bizimle iletişime geçerek siparişinizi iptal edebilirsiniz. İptal durumunda %100 para iadesi yapılmaktadır.

Bir siparişin iptal edilebilmesi için siparişe ait ürünün üretime alınmamış olması gerekmektedir.
İptal talebinde bulunduğunuzda ürününüz üretim departmanına aktarılmış durumda ise iptal söz konusu olmamaktadır.